Koszt wyjazdu:
- 25 – 29 osób – 545 zł /os. + 2 opiekunów bezpłatnie
- 30 – 34 osób – 510 zł /os. + 3 opiekunów bezpłatnie
- 35 – 39 osób – 465 zł /os. + 3 opiekunów bezpłatnie
- 40 – 49 osób – 450 zł /os. + 4 opiekunów bezpłatnie
- 50 – 54 osób – 425 zł /os. + 5 opiekunów bezpłatnie
Cena zawiera:
- przejazd autokarem z pasami bezpieczeństwa , klimatyzacją , barkiem , WC , DVD
- ubezpieczenie NNW na 10.000 – TU EUROPA
- integracje wg programu
- 1 x nocleg w pokojach 2-6 os.
- 1 x śniadanie
- 1 x obiad
- 1 x kolacja
- opiekę animatorów
- obowiązkową opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy i Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Podana cena dotyczy wyjazdu grupy z Poznania i najbliższych okolic. W przypadku wyjazdu z innego miejsca, cena ulegnie modyfikacji. Organizujemy wyjazdy dla Szkół z całej Polski.

Opis wycieczki
ZAKWATEROWANIE
Uczestnicy mieszkają w Pałacu Witaszyce oraz w tzw. „Dworze” –budynku oddalonym o około 70 m. od Pałacu w pokojach 2-6 osobowych z łazienkami. Pokoje wyposażone w łóżka (w tym łóżka turystyczne, tzw. „dostawki” oraz łóżka piętrowe), stół, krzesła, szafę lub niewielkie szafki na ubrania, gniazdko elektryczne. Oba budynki znajdują się w kompleksie parkowo-pałacowym. O miejscu zakwaterowania decyduje kierownik animacji.
SALE NA ZAJĘCIA
Zajęcia prowadzone są w pomieszczeniach i salach pałacowych.
-
1 Dzień
→ zwiedzanie zamku z przewodnikiem
→ obiad (zupa, drugie danie z surówką, napój/woda, deser lub wafelek)
→ blok zajęciowy 2 x 45 min
→ kolacja (zimny bufet, ciepłe danie, termosy z herbatą, woda)
→ wieczorna zabawa dyskotekowa połączona z grą fabularną
-
2 Dzień
→ śniadanie w formie bufetu
→ blok zajęciowy 2 x 45 min
→ pożegnanie
PROPOZYCJE ZAJĘĆ – do wyboru 4 bloki
1.Historia i legendy zamku.
2.„W oku pierścienia. Mineralogia i krystalografia” (prezentacja okazów kamieni szlachetnych i półszlachetnych –pochodzenie, właściwości, zastosowanie).”
3.„I wiadomym nie będzie, gdzie kura usiędzie… Rzecz o szyfrach” (warsztaty z szyfrowania i odszyfrowywania wiadomości i meldunków; przegląd znanych metod kodowania).”
4.„Zakazany sztych”-fechtunek(warsztaty z umiejętności walki mieczem z wykorzystaniem bezpiecznych mieczy piankowych).
5.„Serce Łucznika” –łucznictwo (warsztaty z rozwijania umiejętności strzelania z łuku refleksyjnego do tarczy)
6.„Bohalendy Hugona Yorcka” (karciana gra logiczno-decyzyjna z postaciami ze Świata Czarodziejów; gra rozwijająca sztukę argumentacji oraz niezwykle integrująca uczestników).”
7.Tworzenie map terenowych, kartografia -(warsztaty z umiejętności kreślenia map, wyznaczania punktów orientacyjnych w terenie, tworzenie legendy mapy).
8.Gry i zabawy integracyjne na świeżym powietrzu.
9.Zwiedzanie MuzeumStar Wars oraz Muzeum Napoleońskiego z przewodnikiem.
10.Lasser Tag –laserowy paintball.