Koszt wyjazdu:

  • 25 – 29 osób – 290 zł / os. + 2 opiekunów bezpłatnie
  • 30 – 34 osób – 260 zł / os. + 3 opiekunów bezpłatnie
  • 35 – 39 osób – 230 zł / os. + 3 opiekunów bezpłatnie
  • 40 – 45 osób – 195 zł / os. + 4 opiekunów bezpłatnie
  • 46 – 54 osób – 175 zł / os. + 4 opiekunów bezpłatnie

Cena zawiera:

  • przejazd autokarem z pasami bezpieczeństwa , klimatyzacją , barkiem , WC , DVD
  • ubezpieczenie NNW na 10.000 PLN /osoba – TU EUROPA
  • bilety wstępu
  • opiekę pilota
  • usługę przewodnika

Podana cena dotyczy wyjazdu grupy z Poznania i najbliższych okolic. W przypadku wyjazdu z innego miejsca, cena ulegnie modyfikacji. Organizujemy wyjazdy dla Szkół z całej Polski.


Opis wycieczki

Zwiedzanie :

Brama Stoczni szczecińskiej , przejście z grupą po Wałach Chrobrego , Jasne Błonia ( wysłuchanie hejnału). Odwiedzimy Bramę Portową oraz Zamek Książąt Pomorskich ( Przebieg trasy zwiedzania: Dziedziniec Menniczy – figura biskupa Ottona z Bambergu, płyta erekcyjna książąt Filipa II i Franciszka I, obrys kościoła św. Ottona, makieta zamku. Duży Dziedziniec – zegar zamkowy, płyta erekcyjna ks. Barnima XI, płyta nagrobna ks. Barnima III.)

W dalszej części wycieczki udamy się do Katedry pw. Św. Jakuba oraz odwiedzimy słynne bulwary szczecińskie.
Zwiedzimy też Podziemną Trasę Szczecina, która będzie dla uczniów fascynującym doświadczeniem.

 

OPCJA I – TRASA „ II WOJNA ŚWIATOWA „

Opowieść o historii miasta z perspektywy wydarzeń historycznych okresu II Wojny Światowej  w nawiązaniu do legendy Podziemnego Szczecina. Podczas zwiedzania odtwarzane są prezentacje dźwiękowe, wprowadzające w nastój miejsca.

 

OPCJA II ( dopłata 10 zł / osoba) –  1,5 TRASY: „II WOJNA ŚWIATOWA” + trasa: „ZIMNA WOJNA” i  „Selfie z PRL-em/- życie w PRL-u” 

 

OPCJONALNIE :

  • Muzeum Techniki i Komunikacji , które lokowane jest w starej zajezdni tramwajowej. W potężnych halach tramwajowych zgromadzono szereg najcenniejszych eksponatów związanych z polską motoryzacją. Można zobaczyć odrestaurowane egzemplarze wszystkich jednośladów produkowanych w powojennej Polsce, między innymi motory Junak, SHL, WSK i Sokoły. Obok nich można zajrzeć do wnętrza wszystkich produkowanych w kraju samochodów, poczynając od Syreny , Warszawy, Fiata 125p, Fiata 126p na dostawczych Żukach, Nysach czy ciężarowych Starach kończąc.

 

  • godzinny rejs po szczecińskim porcie : Wały Chrobrego > Stare Miasto > Elewator Ewa > Kanał Grabowski > Przekop Mieleński > Morska Stocznia Remontowa „Gryfia” > Marina Gocław > Nabrzeża Snop i Huk > Wały Chrobrego